Klachtenprocedure


Wij luisteren graag

We doen bij Darkoum Zorg onze uiterste best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het verlenen van zorg is echter mensenwerk, en dit betekent dat onze zorgverlening niet altijd foutloos verloopt, of niet volgens uw verwachtingen plaatsvindt. Mocht u, om welke reden dan ook, niet tevreden zijn met de zorgverlening van Darkoum Zorg, dan kunt u een beroep doen op onze klachtenprocedure. De reactietermijn op klachten zijn maximaal 6 weken. In het onderstaande reglement geven wij aan wat door ons onder een klacht wordt verstaan en wat u kunt doen in het geval u een klacht heeft.



Hier kunt u de klachtenregeling van Darkoum Zorg zien.

Klachtenformulier

Via de onderstaande knop kunt u een klachtenformulier invullen. Wij helpen u zo snel mogelijk.

Contactgegevens Interne klachtenfunctonaris

 Contactpersoon: Yasmina Hidouch
 Adresgegevens: Landjuweel 15
 Postcode en Plaats: 3905 PE Veenendaal
 Tel: 06-14676611 

 E-mail: [email protected] 

Contactgegevens Klachten-/ geschilencommissie (extern)

 Contactpersoon: geschillencommissiezorg
 Adresgegevens: bordewijklaan 46
 Postcode en Plaats: 2591 XR Den haag
 Tel: 070-3105380
 E-mail: [email protected]